Endinsat en el Món del Còmic. Endinsat en el Novè Art
Etiquetes
.hack
1234 rock'n'roll magazine
300
3r Concurs Gin Jueves
Akira Toriyama
Alícia
Animació
Aniversari
Art Spiegelman
Barcelona
Batman
Biografia
Blacksad
Capità Amèrica
Carlos Pacheco
Carmine di Giandomenico
Charlie Adlard
ciència ficció
color
Comediant
còmic europeu
Còmic Històric
Concert
Crisis
Dark Horse Books
David Hine
DC
dibuix
digitalització
Dragon Ball
Edvard Munch
El Novè Art
entrevista
Eugenio
existencial
Fabrice Sapolsky
Frank Miller
gif
Govern
Guitar Hero
Halloween
Holocaust
Image Comics
Imatges
Jueus
Justin Bieber
La Guillermina
llapis
los Vengadores
Making Off
manga
Marvel
Matrix
Maus
Moebius
Montserrat Caballé
Nadal
Nazis
Nekomajin
noir
Paco Roca
PP
Presentació
Prezi
Psicophonics
pulp
Ratolins
ressenya
Robert Kirkman
Saló del Còmic
Saló Manga
Segona Guerra Mundial
Sin City
Sketch
Spider-Man
Spider-Man Noir
Star Wars
Super Mario Bros.
Superman
The New Raemon
tinta
Tira Còmica Extra
Tira Còmica Mensual
Tira Còmica Mensual Especial
Tira Còmica St. Jordi
Trigun
Tutorial
Ull de Peix
Walking Dead
Watchmen
WC
X-Men
Yasuhiro Nightow
dimarts, 21 d’agost del 2012
Evolució d'un dibuix
Aquest és un de tants processos a seguir quan tens un dibuix a llapis i vols digitalitzar-lo: després d'acabar el dibuix a llapis, l'escanegem i el digitalitzem, és a llavors quan l'entintarem, el pintarem, afegirem els detalls després de la capa plana de color, i finalment per donar profunditat hi afegirem un fons adient amb l'escena.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Fantàstic!
ResponEliminaUn dubte: un cop digitalitzat: perquè quedi negre i tal: ho fas manualment amb un llapis digital o amb photosop jugues amb el brillo i el contraste?
Merci :)
ResponEliminaTot l'entintat, o sigui tot el negre pur, com l'entintat manual per un còmic, es fet a mà amb un pizell. És exactament el mateix procès que si ho fes amb plumilla i tinter, però amb el Photoshop mitjantçant la tauleta digitalitzadora.